Dieta Charlesa Clarka – szczegółowy opis diety

16 Paź

Generalnie, dieta Charlesa Clarka jest wysokobiałkowa podobnie jak dieta dukana, aczkolwiek różnią się, dlatego warto coś o niej napisać. Według założenia efekty są widoczne przy minimalnym wysiłku. Dla wielu osób ogromnym plusem jest fakt, że nie musimy trzymać się ściśle kalorii, podliczając sobie nawet najmniejsze danie. Co do dań, to nie musimy komponować specjalnych posiłków, by tracić na wadze, jak to bywa przy niektórych dietach. Jednakże jeśli jesteś ciekawa dań najbardziej sprzyjającym tej diecie, to warto sprawdzić książkę „Bezpieczna dieta wysokobiałkowa” profesora Charlesa Clarka.

Dietę opracowano specjalnie dla osób, które lubią dobrze zjeść. Czyli łączymy przyjemne z pożytecznym, ponieważ dieta pozwala znacznie schudnąć. Przeznaczona jest przede wszystkim dla osób zdrowych. Jeśli cierpisz na jakiekolwiek dolegliwości, to warto na początek skonsultować się z lekarzem.

Zasady

podjadanie

podjadanie jest zabronione!

Zasady tej diety nie są trudne do opanowania. Przede wszystkim musimy unikać cukru oraz węglowodanów oczyszczonych, czyli głównie ryżu, białej mąki, pieczywa, makaronu, słodkich rzeczy czy ciastek. Jeśli będziemy się tego pilnować organizm zacznie spalać tłuszcz. Kolejną ważną zasadą jest pilnowanie się z podjadaniem. Dieta wymaga, by absolutnie tego nie robić, ponieważ nawet najmniejsza przekąska może zatrzymać proces pobierania energii z tkanki tłuszczowej. Dieta Charlesa Clarka składa się z dwóch etapów. Pierwszy został opisany powyżej, czyli walka z tkanką tłuszczową, a drugi to próba utrzymania wagi.

Warto wspomnieć o tym co możemy jeść bez żadnych przeszkód. Ryby, drób, mięsa, jaja czy owoce morza to żywność, która nie sprawia problemów podczas stosowania diety. Możemy także bez przeszkód jeść warzywa (tylko te, które nie zawierają skrobi), masło, śmietanę czy oliwę. Jak to na diecie bywa, warto zrezygnować z napoi na rzecz wody mineralnej – powinniśmy pić około 2 l dziennie. Dobrze jest też unikać tłuszczu, ponieważ musimy go spalać, a nie dostarczać kolejne ilości.

Aktywność fizyczna

skuteczne tabletki na odchudzanieMimo że głównym działaniem diety jest spalanie tłuszczu, to nic nie robi tego lepiej niż dobry trening. Warto połączyć tę dietę z dowolną formą aktywności fizycznej. Jeśli Twoim zamiarem jest pozbyć się „oponki” z brzucha, to warto robić ćwiczenia na płaski brzuch. Tłuszcz będzie spalany bardziej intensywnie. Ważnym elementem ćwiczeń jest fakt, że ujędrniają skórę, natomiast sama dieta ma z tym problemy. Jeśli chcesz również poprawić kondycję, to warto wybrać plan c25k. Jest to plan treningowy, który przygotowuje nas do biegania coraz większych dystansów. Miałam z nim do czynienia i opisuję to w mojej historii odchudzania.

Suplementy diety

Jeśli odchudzasz się po raz kolejny i nie widzisz żadnych efektów, to może warto zdecydować się na tabletki na odchudzanie, a chcę przez to powiedzieć zdrowe suplementy diety składające się wyłącznie z naturalnych składników, które nie wywołują żadnych efektów ubocznych. W kategorii Suplementy znajduje się lista wszystkich supli opisanych na tym blogu. Dla przykładu posłużę się african mango, które zajmuje pierwsze miejsce w wielu rankingach. Jego działaniem jest tworzenie uczucia sytości, przyspieszenie metabolizmu oraz wpłynięcie na szybsze spalanie tkanki tłuszczowej. Jego stosowanie pozwala nam między innymi przestać podjadać czy szybciej usunąć nagromadzony tłuszcz.

   Sprawdź African Mango

Generalnie, wiele osób potwierdza, że dieta, aktywność fizyczna i dobry suplement diety pozwala na zrzucenie dwukrotnie większej ilości kilogramów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *