5 zasad zdrowego odchudzania

9 Kwi

Przed rozpoczęciem kuracji odchudzającej, warto przyporządkować sobie kilka zasad zdrowego odchudzania, które pomogą Ci w jeszcze skuteczniejszym zrzuceniu zbędnych kilogramów. Wiele osób uważa, że odchudzanie jest łatwą czynnością. Niestety większość z nich już na starcie popełnia podstawowe błędy. Coraz popularniejsze stają się diety redukcyjne, które pozwalają w bardzo szybkim czasie pozbyć się wielu kilogramów. Taka dieta jest mało sensownym działaniem, ponieważ zaraz po zakończeniu kuracji, niemal gwarantowany jest efekt jojo. Najlepszym rozwiązaniem jest racjonalna dieta, która w połączeniu z ćwiczeniami i suplementacją pomaga w pozbyciu się do dziesięciu kilogramów w czasie czterech tygodni bez efektu jojo. By osiągnąć zamierzony cel, wystarczy przestrzegać 5 zasad. Zapraszam do czytania.

Jedz regularnie

Każdego dnia spożywaj po 4-5 posiłków w równych odstępach czasu. Każdy z nich powinien zawierać białka, złożone węglowodany i warzywa. Pamiętaj, że lepiej jeść mniej, ale częściej. Dzięki temu zaspokoisz głód, a organizm przestanie magazynować tłuszcz. Nie jest to koniecznie, ale spróbuj stosować takie techniki kulinarne, jak duszenie bez tłuszczu, gotowanie na parze, czy grillowanie i pieczenie na patelni w pełni bez dodatku tłuszczu. Pamiętaj, aby nie podjadać między posiłkami!

Jedz śniadania

Ze względu na brak czasu wiele osób pomija śniadanie. Według badań, powinno ono być zjedzone w ciągu godziny od przebudzenia. Śniadanie rozpędza metabolizm na cały dzień. Nie bez powodu mówi się, że jest najważniejszym posiłkiem dnia.

Unikaj słodyczy

Słodycze mają to do siebie, że dostarczają wiele cukru i tłuszczu, które dodają zbędnych kilokalorii i zbyt mało składników odżywczych. Słodycze również negatywnie wpływają na zdrowie. Cukier powoduje wzrost bakterii w organizmie, a sama jego zbyt duża ilość prowadzi do cukrzycy.

Zacznij ćwiczyć

Chyba każdy wie, że poprzez znalezienie czasu na drobne treningi można szybciej zrzucić zbędne kilogramy. Wystarczy poświęcić przynajmniej pół godziny dziennie na proste ćwiczenia, których listę można pobrać za darmo z Internetu. Jeżeli posiadasz trochę więcej czasu i zapału, wybierz się na siłownię. Dobrym sposobem jest także zmotywowanie się do wstawania o przynajmniej pół godziny wcześniej, by chwilę pobiegać, zanim w pełni rozpoczniesz dzień.

Rozpocznij suplementację

Suplementacja jest jak najbardziej skuteczną metodą. Należy jedynie uważać przy wyborze odpowiednich tabletek. Wiele suplementów kusi swoją ceną, ale ich działanie może odbić się na Twoim zdrowiu. Warto wybrać sprawdzony suplement, a jest kilka takich na rynku. Polecam sprawdzić ranking tabletek na odchudzanie na moim blogu. Stosowanie suplementów z najwyższej półki podkręca metabolizm, utrzymuje sytość i dodaje energii. Dodatkowo, mogą poprawiać samopoczucie itp ze względu na dużą ilość witamin i minerałów.

2 Replies to “5 zasad zdrowego odchudzania

  1. “Słodycze mogą także negatywnie wpływać na zdrowie.” myślę, że nalezy tu podkreślić że zawsze słodycze i cukier źle wpływają na nasze zdrowie – cukier powoduje wzrost bakterii w organiźmie, zbyt duży poziom cukru we krwii wiadomo cukrzyca i tak naprawdę jest to wyrok, bo jest nieuleczalna 🙁

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *